LIKE WE DID WHEN WE WERE YOUNG

Endast för att uppmärksamma hur mitt liv ser ut.
Halv ett en fredagskväll, jag har ett underbart flow
i min service och värdeskapande uppsats. 

Jag vågar inte sluta och hoppas att jag snart går
över trötthetsgränsen så jag blir pigg igen. 

Det är sista halvåret och jag har inte haft eller prioriterat
något liv utanför skolan sedan i höstas, så varför inte.


Plus att min Starred-lista på Spotify är igång. 
Jag hittade en låt på den som jag inte vet vart
den kommer ifrån. Tilllagd för elva dagar sedan,
troligtvis från någon serie eller något. 

Stör mig lite att jag inte vet vilken.
Orkar inte googla!

Bra låt iallafall!

The Maine - Like We Did (Windows Down)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0