ALL FINE

Jag skrev ett inlägg om hur underbar denna dag var. 
När inlägget skrevs sabbades hela denna syn på välden.

Det som fortfarande är bra:

Jag har insett att jag inte behöver sömn längre.
Precis som fem-timmarsnätterna i gymnasiet.

Härligt att endast sova mellan ett och sju under
hemtentaveckan och vara pigg hela dagen.

Jag hann innan halv elva se Hart of Dixie,
Gossip Girl och Two and a Halv Men.

The Fray's Scars and Stories har släppts!


Det som sabbat all lycka är nästa punkt.
Konsultrapporten from Hell!

Vi skrev en så awesome rapport att vi blev topp
fem och tvugna att redovisa för hela klassen.

Detta fick vi reda på runt elva.
Mellan den tiden och nu har jag varit i skolan. 
Betyder att min skrivplan är sabbad redan nu. 
Betyder att jag måste sitta hela dagen imorgon.
Betyder att jag inte har tid att .. andas och så.

Och jag behöver mat.
Så jag måste cykla i kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0