NOT FOR ANYTHING

Jag är en oerhört lättskrämd person.
Detta brukar jag bota med att lyssna på musik,
hela tiden, varje dag, vart jag än är, vad jag än gör.

Scenario;
Jag är ute och går, helst i mörker, som jag av någon
okänd anledning gillar även att jag är mörkrädd.

Lyssnar på musik, precis som vanligt.
iPoden på shuffle, precis som vanligt.
Sedan kommer plötsligt denna låt;

(För att denna story ska få någon betydelse
måste de första 7 sekunderna lyssnas på).

Underoath - Heart of Stone


Förstår ni hur extremt superrädd man blir?

Det hela går så fort och det finns ingen chans
att man hinner byta låt innan skadan är gjord.

Promenaden förvandlas till en skräckfilm och
jag tror att alla jag möter vill mörda mig.


Det värsta är att det har hänt flera gånger och jag
har fortfarande inte tagit bort låten från min iPod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0