ENCODER

Fyra highlights från Göteborgsresan tänkte jag bjuda på;

GPS:en, direktiven gavs av Hardcore Superstar.
Jag menar när uppskattar man inte skönsång med
textrader såsom, ”Turn right in the roundabout” och
”Turn around.. ehh .. eh .. when possible”.

Maten, vi hann med thai, sushi, pizza och kinesiskt.
Sedan för att inte förglömma, hotellets underbara
egengjorda hallonyougurt med färska hallon.

Shoppingen, eller skoshoppingen. Jag är tre par skor
rikare och mycket lyckligare i mitt liv. (Märkeskläder
är inget jag bryr mig om, så det överlät jag till Sara.)


Hotellet, mer än den underbara frukosten fick vi
åka en rosa hiss, bubbla bubbelpool och ångbasta.
Plus att utsikten inte var så dålig, lite Liseberg, lite Ullevi,
massor, massor med lampor.


Jag hade en awesome helg och är just nu ganska
inspirerad till ... ja, allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0