IT'S YOU ALONE I WAIT FOR

Jag har en förmåga att förstöra för mig själv.
Jag gör det hela tiden. Jag gör det nu.
Varje dag som går, mer och mer.

Jag gör det för att slippa följder.
Om jag förstör för mig själv,
förstör jag inte för någon annan.

Även att jag vet precis vad jag vill
gör jag aldrig något för mig själv.


Så, förlåt alla som jag varit totally a-wall
mot de senaste veckorna eller månaden.

Jag ska någon gång bättra mig.

Dock kan jag inte förvänta mig att ha samma
människor omkring mig när den tiden kommer.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer finnas kvar här hela tiden!!! :)

Hur blir de, har du pratat med dom två än? :D

2011-06-10 @ 15:58:21
Postat av: Jennie

Jag med! :) Vi måste ses snart ju!!

2011-06-10 @ 19:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0