IT'S NOT TIME TO LEAVE

Jag har aldrig riktigt blivit brun av solen tidigare.
Nu har något hänt, och jag är redan ganska nöjd.


Så, what's the big secret?

Jo, börja med att jobba utomhus en sommar,
förslagsvis på en parkering tillhörande en sagopark.

Året efter, skaffa en lägenhet med balkong som
har tio soltimmar per dag, gärna på en högre våning.

Se till att er sysselsättning är portabel och kan ägnas
åt utomhus under de bästa timmarna. Tillexempel tentaplugg.


Kombinera detta och lägg möjligtvis till ytterligare ett steg,
tre veckors semester med noll saker planerade och fint väder utlovat.

Röd och vit hud kommer vara long gone innan sommaren ens börjat.



(Jag har varken egen dator, kamerasladd eller photoshop,
så bilder blir det inte tal på förrän jag hämtat alla mina grejer.)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi får ta en grillkväll någon gång i sommar, du, Sara, Emma och jag tycker jag allt :)

2011-06-05 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0