EVERYTHING IN ME

Ett; man kan inte äta en matsked kanel.
(Ja, jag testade. Jag dog. Nästan.)

Två; det går inte läsa ett ord när
hjärtat sitter i tinningen.

Tre; Jag har tappat mina bakingskills.

Fyra; Jag är i behov av nya köksstolar.
(Jag lär snart åka i golvet.
Men jag älskar dessa, djupt.)


Fem; Skor. Jag vill ha  .. mera.
Jag behöver. Vårskor.

Sex; Jag borde dra ihop en, två ansökningar
för back-up-jobb. ALV verkar inte räkna in mig.



Sedan kan jag ju bara rekommendera musik.
Ni behöver ju inte. Men, ja, go for it.
Det är underbart.


Jimmy Eat World - Drugs Or Me

Kommentarer
Postat av: Sis

1. varför inte?



2. jaså, jag vet inte. bryr mig inte heller

särskilt mycket. hahahhaha <3



3. NEEEEEEJ!!!!!



4. second hand är STÄLLET!!



5. skoshopping? JAG ÄR PÅ!!!



6. samma här, what to do?!

2010-03-16 @ 22:38:01
URL: http://dolorez.blogg.se/
Postat av: Lina

Härligt emelie att du testade! Visst satte det sig bara överallt i munnen, det gick verkligen inte att få ner.

2010-03-16 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0