SPECIAL

Jag har börjat kolla över festivalbanden.
Jag försöker vända min åsikt om att de suger.

Detta kom jag fram till.
30 Seconds to Mars är de enda jag skulle betala för.
Deftones och Killswitch Engage kan jag acceptera.

Rookie-artisterna är väl godkända, som vanligt.
Dagens släpp tillexempel. Marissa Burns Trey!
06 eller 07 var de kick ass iallafall.
Våra one and only från Hultsfred trakterna,
From this Moment och No Tomorrow.

Sedan finns det lite random akter jag skulle
se bara för stämningen och liknande.
Fibes, Oh Fibes!, Miike Snow, Veronica Maggio,
Johnossi, Hoffmaestro
och ja, that's it.

Här kommer en playlist på det.
Lyssna, lyssna.


30 Seconds to Mars - From Yesterday

Deftones - Diamond Eyes

Killswitch Engage - My Curse

Marissa Burn Trey - Convalences

From this Moment - Take on Me (Aha Cover)

Fibes, Oh Fibes! - Love Child

Miike Snow - Animal

Veronica Maggio - 17 år

Johnossi - Man Must Dance

Hoffmeastro - Highway Man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0