You Were Hanging In The Corner

Jag tänkte plugga turisthistoria.
Rabbla, rabbla och rabbla.

Huvudvärken tog över.
Jag kollade på Gossip Girl istället.
Fail att ha Leighton Meesters låt
med Cobra Starship spelandes på en fest.
Det är vad jag tycker. Bra är den btw.

Hunnit med Hollywoodfruarna har jag också.
Lovin' it. Jag kanske ska bli en sån.
en inte bitchig sådan isåfall.
Men, soft att ha värsta mansionet i L.A.

Iallafall.
Föreläsning vid halv tre.
Ska kanske slänga på mig lite kläder,
kanske lite smink och laga någon fabulous mat.

Sluta sväva omkring med massa meninglös text ska jag iallafall!



Fixat fler scones har jag också. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Marias kommentar från Hollywodfruar: "Jag har hört att man inte får ha juveler när man surfar ... hajar märker det!" HAHAHA. De är lite roliga de där svenskarna. Ofta man har juveler på sig när man surfar ... ^^

2009-09-22 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0