First Time

Mat är bara dyrt och onödigt!
Seriöst, man får ju inget för alla sina pengar.
Dock äter jag allt för mycket i perioder.
Nu är en sån period, så, what to do ?

Nödvändigheter som Mannagryn och äpplen är
iallafall inhandlat. Plus Dextrosol och fiskar ofc.

Nu ska jag ge mig på böckerna igen eftersom
vissa personer tydligen inte kommer och läser
för mig, men man kan ju inte få allt.


I övrigt.
Sis, jag saknar dig så mycker som jag vet inte vad.
26 dagar är för länge.
Tur att du är tillbaka på Smålänsk mark iallafall!









Tydligen blev jag pålurad ett medlemskap i
Hyresgästsföreningen också.
Jag gillar inte när främmande män kommer hem
till mig och pratar som om dom kände en,
fast det är ju jag.

Kommentarer
Postat av: Sis

Havregryn är bra när man är hungrig och fattig!!!



<3<3<3 bby!

2009-09-14 @ 23:17:49
URL: http://dolorez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0