Wont This Plot Not Twist?

Här hinner man saker minnsan.
Ska dra mig mot affären snart också.
Slänga på mig lite kläder först.

Jag funderar på att dumpa Maxi för Coop.
Återstår att se hur det dramat utspelar sig.

Och vet ni vad? Photoshop CS2!
Att det ska till en gammal goding för
att få saker att fungera.

Nej, nu måste jag rusa.
Tror att jag egentligen borde duscha
för att visa mig ute.
Håret är sedan i lördags.
Det är illa.
Väldigt så.



Jack Johnson - Sitting, Waiting, Wishing.


Lite underhållning sådär under lunchen.
Cred till bror min som är tipsaren.

Kommentarer
Postat av: Sis

Msn ikväll igen?

Har lite frågor angående vad jag ska ha med mig!



Hahahhaha ANGÅENDE!! <3<3<3<3

2009-10-27 @ 17:39:44
URL: http://dolorez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0