WATCHING HEARTACHE ON TV

Sådärja.
Nu ska jag väl vara klar för att plugga.

Har gjort massa icke-värdefulla saker.
Styrt upp någon form av ordning i badrumsskåpet.
Damsugat och dammat av nästan allt.
Varit på Maxi och inhandlat mat + nya gardiner.

Och haft picknik på högskolebiblioteket.


Nu ska jag läsa en bok eller två,
visa dom nya gardinerna och diska.
Och färga håret!

Seriöst får jag en-två centimeters utväxt på knappt en månad.
Det är otroligt jobbigt, slitande och dyrt att färga om hela tiden.

Jag har inga bilder så lite musik kan jag ge.



Something Corporate - Konstantine


Dashboard Confessional - Stolen


Okej, jag kunde inte bestämma mig.
Är insnöad på allt jag lyssnade på två - tre år sedan.

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅH första låten. den lyssna vi på jämnt ju!!:D:D

2009-11-24 @ 18:31:54
Postat av: Emelie

DEN ÄR SJUKT BRA !

2009-11-24 @ 19:23:44
URL: http://storytellings.blogg.se/
Postat av: Emma

japp de är den!!:D

2009-11-24 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0