LINE

I'm in love.
New Moon var underbar.
Enough said.

Vi representerar nog både
Team Edward och Team Jacob.
Iallafall utseendemässigt.

Jag är en sucker för Edward.
Jag har också kommit på varför.
Käkben! Sedan kom jag på att det
är nog min thing. Och hår, och leende.
Jag är ingen body and eye person, tydligen!

Iallafall. Nu är det back to reality.
Önskar att jag hade sånthär finbesök
varje dag i veckan, hela året.


Fixade mig lite materiella saker också.
Imorgon visas det.

Stay tuned,
goodnight!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, underbara New Moon & Edward :)



Emma & jag pratade lite smått om att gå på klubb 29 på fredag. Är du på om det blir så? ^^

2009-11-26 @ 00:21:13
Postat av: Jennie

Härligt!

Vi får höra av oss imorrn om allt ^^

2009-11-26 @ 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0