LET GO OF ALL YOU KNOW

Varför har jag aldrig sett Transformers kan jag ju undra?
PB-Sucre är med! Bara det skulle kunna få mig att kolla.
Utöver det, Shia Labeouf och Josh Duhamel. Och Megan Fox.

Hollywood-snyggheter hela högen.
Värt lite namedropping.


För att helt byta spår.
Arbetsförmedlingens tv-reklam!
Jag hatar den.
Ni vet vilken jag menar.
Opera musik, massa fråkiga klipp,
lågkonjunktursbabbel.


Men, vi tar en Hollywood låt på detta.
Eller, en Hollywood-play-on-words låt.
(Oj vad rolig jag är idag.)


Yellowcard - Holly Wood Died

Kommentarer
Postat av: Li

Nice blogg, ska vi lägga till varandra på bloglovin? (=

2009-11-22 @ 10:52:56
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0