IMPROVE

Jag glädjer mig inte åt att sätta
mig vid förra kursens böcker igen.

Jag har inte tid.
Jag har massor annat att läsa.
Dock är det ju såhär det blir när man failar.

Hur ska jag hinna allt?
Hjälp mig fatta det.







I övrigt;
fjortisbloggare?
Vad är egentligen grejen att komma
med massa lama provokationer?
Och läsarna, ja, de är en klass för sig!
Bloggvärlden är inte riktigt klok.

Exempel!
Alla fattar att han skämtar?
Alla fattar att det kopierat och
förvrängt för att få "orginalförfattaren"
att se ut som en större idiot än sanningen.
Alla måste ge sina "smarta" svar på detta.
Alla verkar tro att dom är bäst i världen.

Bloggvärlden som sagt. Vad hände?

Det var det jag ville säga.
Och ja, jag följer måna av dom.
Och ja, jag vet att det bara är att sluta om jag stör mig.
Men, herregud, det är helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0