I Used To.

Photoshooten gick åt fanders.
Vi hade inte tänkt på saker så mycket
som vi trodde vi hade.
Dock har jag testat looke of all times.
Svart kjol och korsett, rosa stumpbyxor och
att sluta av med, nätstrumpbyxor över det.

Jag måste köra in en bild så ni får se den
underbara outfiten.


Vårt tema var istortsätt,
I belong on the streets don't judge me.
Eller något i den stilen.
Grafitti var huvudtanken iallafall.


Förmodligen kommer inga bilder från det
pågrund av att vi gav upp efter bara tjugo minuter.
Om jag sätter mig för en heldag med redigering
kanske vi kan få något bra ur det.
Vi får se.



Annars har vi mest ägnat oss åt youtube och promenader.
Glass också för att väga upp det hela.
Snart kommer edition två av vår dag.
Vi ska se till att hitta ledighet bara.

Tusan, mina batterier i tangentbordet är slut.
Jag kan inte skriva en mening till.
Bara denna har tagit en tio minuter.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0