Photofinish

Nu har jag tagit steget.
Fyra månader senare.

Jag har beställt en dataskärm.

Inget mer av detta:



Mycket mer detta:


                                                                                                             bild

Jag sitter för tillfället på golvet mellan mitt skrivbord och min säng.
Min rygg börjar ta stryk när jag går in på fjärde månaden.
Jag struntar i min extrema snålhet och offrar tusen kronor.

Jag hoppas jag får den snart.


Jag funderar på Eurovision ikväll.
Jag vet inte dock .

Kommentarer
Postat av: Sis

inte en dag försent !

jag fick nog den lilla stunden vi satt där!

förstår inte hur du har orkat !!!!

2009-05-12 @ 21:02:24
Postat av: Emelie

Sis!

HAHA! Vad gör man inte för att slippa betala massa pengar ? ^^

2009-05-12 @ 21:54:13
URL: http://storytellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0