Now Don't You

Smarthuvud som jag är sparkade jag sönder ett glas.
Ja, sparkade. Jag har glas överallt.
Jag som tröttnat på att städa.
Nu får jag visst börja igen.

Musik känns dock mer lockande.

Och har ni sett sista Gossip Girl?
Jeeze, tur att det är klart för en till säsong.

What's with alla säsongsavslutningar?
Hur ska jag klara sommaren?



Och ett ytterligare ett grattis sitter på sin plats.
Nu när dom outat sitt fyraårsfirande.
Grattis igen Jennie och Alex till förlovningen!



Jag tycker Jennie och Alex's balbilder är hur fina som helst.
Så förlåt Jennie, men jag raidade din bilddagbok.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Aw, vad gullig du är ^^

Vi tackar och bugar för denna fina textrad.



Vad är bilddagboken till för annars? ^^ Haha, du är förlåten.

2009-05-20 @ 23:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0