Make Me

Jag får väll skylla på att jag sov allt för länge.
Dåklig uppdatering har det varit iallafall.
Men jag vet att ni klarar er.

Jag fick sällskap här i morse,
så jag har agerat lärare hela dagen.
Helt okej för mig dock.
Jag gillar inte att vara själv.
Jag har varit det i drygt en halvtimme nu
och börjar redan hoppas på att Malin kommer tillbaka.

Men, nog om det.
Jag kan ju berätta att folk drivit mig till vansinne imorse.
Först, två inte inskrivna grupper vilket resulterade i
utskrivning av drygt 100 biljetter sådär precis efter öppning.
(Jag är ganska säker på att det bara är Sia som fattar hur jobbigt detta är)
Skulle inte det vara nog kom det en familj och betalade inträdet med mynt.
MYNT! 360 jävla kronor! På morgonen.
Jag är hundra på att min kassa diffar i eftermiddag.


Så, nu kan jag lugna mig och fortsätta jobba.

Trevlig dag Sverige!

Kommentarer
Postat av: Sia

HAHAHAHAHA jag är inte ledsen att jag är ledig idag ;)

2009-05-20 @ 15:15:44
Postat av: sofi stenlund

tack så mycket det funkade . nae det va inte roktigt det jag menade men det här va lika bra . men när ja sedan ska lägga upp bilden på min blogg som jag klippt ut funkar det inte ... vet du varför ? :S

2009-05-20 @ 15:40:35
URL: http://stenlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

jobbar du imorn förresten? : ) jag ska försöka ta rätt buss den här gången haha

2009-05-20 @ 15:48:21
Postat av: Emelie

SIA!

Du ska tycka synd om mig!



Nej, det gör jag inte. Så, mohahahhah!



Tänk på att det är helgdag ..

Så det gäller att stå och vänta på bussen ikväll om du ska komma i tid. XD



Nu är det jag som inte är ledsen att jag inte jobbar. ^^

2009-05-20 @ 19:10:46
URL: http://storytellings.blogg.se/
Postat av: Sia

haha

men jag får iaf skjuts av Lena imorn! hihihi!

så liite sovmorgon iaf!

vadå nej nej, är det massa grupper imorn? döööööda mig!

kommer ju bryta ihop om jag ska ha en viss hängande argt över axeln hela dagen!!

2009-05-20 @ 19:35:37
Postat av: Emelie

Men! Jag som trodde du skulle åka nu i natt XD



Nej, jag vet inte. Någon tror jag. Jag kollade ju fel idag. Så det var därför jag fick ett helvete. Men ja, båda var ju redan betalda, som tur var . ^^



Jag träffade henne inget idag. Utan bara nummer två! Det är nästan lika hemsk det. ^^

2009-05-20 @ 20:51:20
URL: http://storytellings.blogg.se/
Postat av: julia,

emelie, du är inte ensam i den här satellitvärlden.. du har ju i varje fall sia och mig! vilket betyder att du är lyckligt lottad ;)

2009-05-22 @ 11:35:14
URL: http://juliahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0