Little

Vi har haft ett mindre internet-breakdown
här under eftermiddagen.

Kanske var en bra grej så jag fick min
iTunes uppdaterad. Spotify är det enda som
gäller för min del just nu känner jag.
Skönt med lite mer valmöjligheter.


Jag funderar på Talang nu vid åtta.
Vi får se.



Om ni lovar att vara tysta kan jag göra en
confession, jag klantade mig totalt när jag var
ute och körde med Emil förrut.
Ska vända om bilen, tror att vi har en bil
med superkrafter eller något, kör ner i ett dike.
Resultat, liiite skrap och skada på framdelen.
Men, schhhh, Mamma får inte veta.

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHA! :)

2009-05-18 @ 20:47:23
Postat av: Emelie

Sara! Skratta inte åt mig!

2009-05-18 @ 23:13:34
URL: http://storytellings.blogg.se/
Postat av: sara

Hehe okey! förlåt!(A)

2009-05-20 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0