Costum



Jag gjorde en H&M beställning.
Egentligen skulle jag bara ha påslakansetet,
delvis för det kostade 89 kronor, delvis för det
var snyggast i världen och delvis för jag ville testa
H&M Home.

Sedan kunde jag inte låta bli att kolla in på outleten
och alla andra erbjudande.
Så, svart kofta, 49 kronor, vit kort boleroaktig skapelse, 98 kornor,
Armband och öronhänge, 29 respektive 19 kronor.
Bikiniunderdelar 20 kronor styck.

Förra året körde jag på att köpa på mid bikiniöverdelar.
Nu blir det underdelar detta år.
Dock använder jag aldrig bikini, så jag vet inte varför.

Runt tre hundra kronor är väl ingen summa tänkte jag.
Vi får se vad jag tycker om det senare.
Tydligen blev mycket försenat.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Är det rea? Jisses vilket fynd, inte dyrt alls ^^

2009-05-25 @ 21:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0