Seventeen

Linköping var toppen!
Vi minishoppade, drog en chailatte, åkte lantisbuss,
fotade, dog av skratt, åt mat, fotade en sväng till,
dog ännu mer av skratt, ja, normal stuff.

Hunnit med att dissa Earth Hour har jag också.
Klockan slår 20:30, vad gör jag?
Jo, befinner mig någonstans precis efter Linköping
körandes en bil som absolut inte räknas som miljöbil.

Vad är detta för stil?

Jag har dealat med mig själv iallafall.
Imorgon, 20:30! Eart Hour second edition.

Jag tycker det är viktigt, därför blir jag pissed om folk inte bryr sig.
Lätt för mig att säga som inte deltog kan man tycka.
Men grejen är att jag vet att jag kommer kompensera det somehow.

Here's the deal, åker man bil ser man mycket.
Och jag kan säga, mycket var tänt. Allt var tänt  från
tio minuter söder om Linköping till Södra Vi.
Vimmerby ska ha cred! Gatlampor, fabriker, hotell, släckt!

Detta är en så pass simpel grej att fler borde delta.
Om man inte har trötta släktingar som tvingar en att köra hem dom.


De var det!
Bilder kommer imorgon.
Jag är tröttare än tröttast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0