Ten Sessions

Okej, jag har feber och huvudvärk och ont i halsen.
Efter lunch har jag en blackout, jag kommer inte
ihåg vad jag har gjort, kind of. Det kan inte ha
varit något vettigt iallafall.

Men som sagt, jag kan inte vara sjuk.
Jag måste hinna en massa grejer.

Sleep it off? Funkar det?

Fast, jag måste se Ballar av Stål!
Oj vad bra det kommer vara !
Det kanske hjälper?

Anyway, det är ett tag kvar.
Jag kan fortsätta halvsova en sväng till.


Och sist men inte minst.
Barbie fyller är idag!
Grattis till honom.

Kommentarer
Postat av: Sis.

du är sjuk för att det var så länge sen vi sågs !!!!!!!! meooow. . NOMNOM

2009-03-16 @ 23:55:02
Postat av: Emelie

Det är den mest rimliga förklaringen.

Jag saknar dig!

2009-03-17 @ 16:12:34
URL: http://storytellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0