Old Dreams

Jag vet inte vad problemet är med inloggningen idag.
Tydligen har man bestämmt att jag inte ska kunna blogga alls.

Anyway, detta gör att min design is going nowhere.
Dock har jag inte klurat ut en bra header än, så det
gör kanske inget att jag inte kommer längre än jag har.

Jag har nog tänkt att Melodifestivala lite ikväll.
Det kan ju vara bra att veta vilken låt som kommer
bli lite mer spelad på radion än förra veckan.
Mix Megapol på praktiken 8 timmar om
dygnet gör en insatt i spelningsstatistiken.

För intressets skull kan jag säga hur det ligger till.
Melodifestivalslåt, melodifestivalslåt, Lady GaGa, melodifestivalslåt,
Katy Perry, melodifestivalslåt, random sönderspelad låt,
melodifestivalslåt, Lady GaGa, Katy Perry, melodifestivalslåt!

Ni fattar grejen. Detta är väl undersökt, så det är sanning.

Detta lär bli sista, och första, inlägget för dagen om jag inte
orkar sitta och trycka på logga in sjuhundra gånger engång till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0