I Can Be ..

Jag unnade mig en lugn morgon.
Det vill säga lång frukost med tidningsläsande
och framförallt sitta ner och äta.
Jag blev lite sen efter det dock.
Jag menar jag missade ju RAW, så jag var ju tvungen att se det.

Dagens information till alla Hultsfredsbor,

Visste ni att Heliga Birgitta en gång ägde marken i Hultsfred.
Egentligen var det mannen, men när han dog så ärvde hon.
Tidsperiod, 1300-tal.

Borde vi inte vara i väldigt trygga händer om ett av Sveriges
få helgon en gång ägt marken vi går på?



Annars väntar jag mest på klockan halv fem så jag får gå hem.
Det är väldigt länge kvar för den som inte kan klockan.
Fem timmar och en kvart för att vara exakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0