All Wrong

Får man vara helt tyst om Melodifestivalen eller är det ett
tvång att yttra sig här i bloggvärlden?
Jag har inget speciellt att säga, dock inte
pågrund av vinnarlåten
, den kanske funkar ..
Det som stör mig är hur folk röstar, jag menar,
Hope and Glory, den var väl bra? 48 poäng?
Stay the Night? 72? Det finns 144 poäng i toppen!

Jag ska inte säga något eftersom jag inte röstade
men jag tycker att vissa låtar var värda mer cred
från folket än vad de fick. Speciellt Måns. Han är
ett triple threat kan jag tycka. Och Alcazar kan ju sina saker.

Okej, jag hade visst saker att säga.
Jag är skrämmande insatt i något som är
helt och hållet utanför mina gränser i musik.


Annars sitter jag och lyssnar på P!@td, äter bullar och pillar i PS.
För allas information alltså.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: Jo, jag håller nog med dig. Det ringar falskhet över hela henne ^^

2009-03-15 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0