Patterns

Tydligen tror jag att jag är batman eller någon
annan superhero-person.
Sömn kändes överflödigt, sms och msn
om vartannat kändes mer lämpligt.
Att ställa klockan i tid var inte riktigt något
jag tog mig an heller.
Så, resultat,  ingen sömn och en fyriominuters
morgon med dusch inräknat blev det för mig.

Dock kan jag inte påstå att jag har haft allt
för mycket att styra med under dagen .
Gav bort mitt jobb på förmiddagen och
satt och bevakade lite bara.
Så chill helt enkelt.

Och snart får jag gå hem.
Och imorgon är jag ledig.
Vilket tufft liv jag lever.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det är jättehärligt ^^



Hur går det med letandet av lägenhet i Kalmar för din del? Det kmr vara himla svårt att hitta något ju :s

2009-06-22 @ 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0