For The Last Time




Jag är väldigt säker på att jag bytt ner mig.
Dock strejkar som sagt min laddare,
jag har gratis sms och sysselsätter mig den vägen.

Något måste hända fort på denna fronten för jag
känner mig bemästrad av LG's smsfunktioner.

Jag tror jag befinner mig i electronic hell.
Först ut, dataskärm, sedan dator, sedan kamerablixt,
nu telefonhelvetet. Jag ska börja med brevduvor om
dom möjligtvis kan överleva i min närvaro.

Men, jobb imorgon.
Jag borde sova.

Ett helt gäng nya människor kommer.
Jag antar att vi gamla är en del i upplärningen.
Sia är ledig, och vem vet vem som jobbar mer.

 

Kommentarer
Postat av: madde

javisst är den. love it!

2009-06-21 @ 23:33:50
URL: http://madsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0