Not This Time

Jag borde förövrigt få pris för mina utlärningsskills.
Bror, min genomgår nu bootcamp i bilkörning.
Avlägset, olagligt, men tusan vad bra det går.
Poliser och lagmänniskor, detta är för det bästa.
Mami flippar totalt när hon sätter sig brevid en
övningskörare, tro mig, been there done that.

Nu tänkte jag hoppa isäng.
Sova av mig dagen och förbereda mig
för ytterligare en awsome dag på ALV.
Blir jag själv igen blir jag snart mentalt handikappad.


Restbeställningar kan ju vara det bästa ibland.
En jeansjacka sådär i postlådan en tisdag,
inte illa, inte illa.




Kommentarer
Postat av: Sis

FANCY!

2009-06-16 @ 23:43:04
Postat av: Emelie

Du ser!

JAg fick det jag ville.

2009-06-17 @ 16:07:57
URL: http://storytellings.blogg.se/
Postat av: Jennie

Okej, spännande med äventyr!



Nej ännu vet jag inte. Vi firar alltid med grannarna, så det blir väl det. Midsommar är lite överskattat faktiskt. Skönaste att slänga in en film och äta massa gott istället ^^ haha, vilket svensson liv jag lever!

2009-06-17 @ 17:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0