Big Words

Så, nu ska här uppdateras.

ALV-party igår.
Regn hela kvällen.
Dresscoden var ALV-regnponchos.
Karaoke var underhållningen.
Simple as that.

Idag, jobb.
Dåligt sådant.
Jag blev skälld på tre gånger.
För att försvara mig.
Jag är inte personen som styr över
allt tekniskt på ALV, och inte heller
tror jag att ett barn flippar lika hårt som
en speciell förälder om biljetten krånglar.
Så, sluta kasta biljetter på mig och chilla!!

Jag är heller ingen vädergud som styr över att
det regnade, igår! Ja, det var vatten på tälttaken.
Ja, det blåste idag. Ja, en unge fick vatten på sig.
Hur i hela helvetet kan det vara mitt fel?

Försöker man sedan fixa situationen genom att
ta bort detta vatten duger självklart inte detta.
Nej, då skadar tydligen en droppe vatten en ful äcklig
gratisryggsäck. Och så blir man skriken på igen.

So much for good deeds.


Och nej, jag har ingen dålig dag.
Jag är bara pissed på att folk jävlas med mig.
Inget duger tydligen. Jag börjar tvivla på mitt skolval.



Men tårta fick vi.
Igår alltså, today sucks.




Kommentarer
Postat av: madde

taack så sjukt mycket för biljetterna idag. man har allt en för snäll kusin :)<33

2009-07-24 @ 23:29:23
URL: http://madsy.blogg.se/
Postat av: Dolorez

har du mens ? xD <3

2009-07-27 @ 02:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0