One Day

ALV är lunga gatan så, festivalupdate.

Onsdag, Mötte upp Emma och Jocke
för att hämta mitt armband/ kolla in området en sväng.
Såg Dropkick Murphys och åt smålandsrulle.

Letade upp Sara och fixade henne ett band 
på gangsterfilm-sätt. Gick ytterligare en runda,
Träffade Therese och Emma
Så lite Franz Ferdinand.
Träffade ett gäng trevliga människor.
Såg ett underbart Kings Of Leon.

Torsdag, jobbade sent som tusan.
Åkte hem från Vimmerby, åt, fixade
mig och sprang bort till
Emma och Jocke på en timme.

Såg The Killers, drog oss bort mot Pampas och
såg inledningen på Ludacris. Sedan
sprang vi bort till min one and only Hassle.
Dansade lite till Ludacris igen.
Ställde oss vid Takida som bjöd på allsång.

Fredag, började lite lätt med en sovmorgon.
Sprang ner och skulle köpa en tröja till Sis.
Det var tydligen inte möjligt så jag
gick hem till Marcus Krunegårds toner istället.

Fixade iordning mig och gick bort till Emma och Jocke.
Blev fast där ett par timmar innan vi gick neråt för
att se lite Mando Diao. Träffade Therese och Sara.
Åt en sväng. Väntade in The Sounds. Gick vidare till
Timbuktu, kollade ett tag innan en besvikelse från
Dead By April. Sedan tog vi oss såsmåningom hem.

Lördag, Vaknade till lite Melody Club.
Regnet bara öste ner.
Letade fram ganska varma kläder och
gick neråt för lite The Tonic Bang!
Jag var blöt som tusan men vad gjorde det.
Mycket, mycket mycket bra gjort flickor!

Väntade på Sara i regnet.
Såg lite Petter, lite Promo.
Köpte fanta och godis och satte oss
i solen vid vattnet och chillade lite.

Mötte Emma och Jocke, såg
Sahara Hotnights. Gick omkring en sväng.
Drog igång allvarliga diskussioner.
Såg början på Winnerbäck,
gav upp och gick hem .
Somnade såsmåningom till SMK.

Önskar att jag kunde bildbomba istället.
Inte möjligt dock eftersom jag inte äger några bilder.

Sammanfattningsvis.
för den som inte orkar läsa, vilket jag gissar är alla.

Bäst; Kings Of Leon. Closer var underbar!
Flopp; Dead By April.
Miss; Adept! Hur gick detta till?
Snyggaste; Erik Hassle, Maria i Sahara Hotnights,
beroende på hur man ser det.
Tips; The Tonic Bang! Borde höras eller ses, helt klart. 

That was that. 
Nu är det jobb som gäller igen.

 

Kommentarer
Postat av: Sia

Thanks!!



Jo den där maria andersson va, lite giftig brud! ^^

2009-07-12 @ 13:12:42
Postat av: sara

Emelie! Hassle är inte snygg!!! hehe

2009-07-12 @ 18:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0