Crawl

Allright.

Så, niotimmars jobb med väldigt spännande inslag.
Rusning i tre timmar, kind of. Hur stressar man utan att
vara otrevlig undrar jag då? Helst utan att få träningsvärk i käkarna.
Strömmavbrott. Tänk nöjespark, sjukt mycket affärer, till lika kortläsare,
årets mest folkrika dag med nära åtta tusen personer, inga bankomater.
Ni förstår vad jag vill få fram.  Kaoset bröt ut i tio minuter.
Ytterligare en rusning.
Inbrottslarmet i vår kära Satellit går, eardeafening sound!
Vi fick utrymma byggnaden.

Sedan lite småsaker som brist på papper, fuckade kortläsare,
gråtande föräldrar och allmänt spring, såklart!


Såhär ser ett fancy inbrottslarmshäng med Jenny ut! Satelliten i våra hjärta!



Skulle inte detta vara nog.
Festivalen är i staden!
Bilar överallt.
Jag tänkte hämta mitt armband.
Det tänkte inte Rockparty.

Nu har jag satt Sia till att skälla!
Jag har en känsla av att dom kommer få
veta att de inte sköter sitt jobb ganska bra.

Förrövrigt är hon hjälten i mitt festivaläventyr.
Jag har gjort en killer-deal med armbandspriset.
Jag är nöjd. Om Rockparty fixar sin del.


Kommentarer
Postat av: Sia

tillslut så ;D haha

2009-07-09 @ 02:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0