Runner-up

Tydligen går det inte kommentera folks bloggar.
Eller, är det bara jag ? Jenny hade samma problem imorse.
Nu kan jag inte kommentera Jennies.

Men, Jennie! Nästa helg blir toppen.
Jag slutar tidigt fredag och lördag,
söndag not so much.
Men lördag kanske är bra ?

Anyway, ledig dag såhär på söndagen.
Jag har vart en sväng men Mami i Vimmerby.
Lagat en killer måltid.
Plockat grejen en sväng.
Och ja, slappat!

Nu ska jag sova.
Kort dag imorgon, igen!

Så, godnatt!
Mitt flerveckor långa Vänner-maraton ska nu fortsätta.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi får se om jag kan kommentera din blogg.



Då kan vi sikta in oss på lördagen. Det tkr jag låter bra, wiee. Vi får diskutera vad vi kan hitta på för något roligt ^^

2009-07-27 @ 19:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0