Heart Of Heart

Och sedan har ju jag en fråga.

Rockparty? Kära, kära Rockparty!
Vad i hela friden är detta för trams?



Min kväll har gått åt att fixa en fungerande kompaktkamera.
Min vägrar ju att ladda sig. Mamis vägrar acceptera minneskortet.

Då är det så att jag har fått igång Mammas.
Den kommer gå på billiga euroshopper batterier
och fota i minsta möjliga pixelantal, det vill säga drygr 600x400.
Perfekt för blogguppladdning alltså. Värdelöst för övrig användning.
Löst är iallafall problemet.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har inte lyckats hitta någon, så för mig blir det en festival utan bilder. Sucks!

2009-07-08 @ 01:43:14
URL: http://watchyourstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0