Your Song

Okej, jag börjar tröttna på filmer vid detta laget.
Massa ovärda wannabe famous movies.
Jag vill ha något riktigt om denna huvudvärk ska stanna.

Anyway, jag tog en promenad i hopp om friskhetstecken.
Och baby behövde rastas, två flugor i en smäll alltså.

Slutade dock i att jag frös händerna av mig och
halkade en eller två gånger.

Nu ska jag ägna mig åt Gossip Girl.
Göra en och annan redigering samt
vänta på Andra Avenyn.



Ohmy, inte undra på att statistiken sjunker.
Jag uppdaterar aldrig, och jag skriver inget vettigt. 
Hjärtan till de som stannar trots detta.

Kommentarer
Postat av: Sis

jag stannar alltid hos dig.

Även att du blir tjockare och tjockare <3<3<3<3<3

2009-01-20 @ 18:41:57
Postat av: Jennie

Enligt han på ams så var det ingen ersättning, men jag får kolla upp det där lite nogare. Fast han kanske inte förstod vad jag pratade om :P



Det skulle vara ett tvång att ge arbetslösa någon summa hur eller hur om man är arbetslös ^^ Hade varit toppen!



Efter du varit på det mötet kanske du kan berätta lite, för jag ska inte på jobbgaranti möte förrän i slutet av februari och jag fattar inte vad som försiggår på ams. Vore snällt! ^^

2009-01-20 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0