Whatever I Say Is Royal Ocean

Mammi och jag tog svängen in till Vimmerby
imorse, eller, så mycket morgon det kunde vara
för att när man somnar vid fyra halv fem.


Planen
.
Framkalla ett fåtal bilder på Expert,
köpa tangentbord+mus på ÖB.

Resultat, stängt Expert och toppenbra
tangentbord+mus.

Anledning, morfar stal mina gamla.
Eller, rättaresagt, jag gav bort dom för att få nya.
Mami är bra ibland. Eller alltid.


Ytterligare frågor.
Utgång imorgon ?
Någon som har planer ?
Jag är på iallafall.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Utgång ska det bli!



Försöker övertala Philip och Mattias att joina oss ikväll, men jag vet inte om jag lyckas ^^

2009-01-05 @ 13:26:03
Postat av: Emelie

Jennie!



Det är bra ! ^^ Jag håller tummarna på dig. :d

2009-01-05 @ 13:31:17
URL: http://storytellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0