Meds

Jag har fått alldeles för lite gjort idag.
Jag borde gå en sväng eller liknande, få luft.
Jag borde hjälpa mamma med sädning.
Jag borde laga mat.

Jag orkar inte.
Jag kanske är påväg in i sjukdomsträsket.
Alla, istortsätt, är sjuka eller har varit.

Det var mycket jag i detta inlägg.
Det kommer fortsätta.

Jag har nämligen ägnat mig åt lite
phootoshoot här på kvällskvisten.

Så, nu, nu är det sönder photoshoppnade som gäller.
Olika anledningar. Det är sjukligt kul att pilla i ps,
plus att man kan dölja, framhäva, förändra precis vad man vill.

Change is good!

En annan sak när vi är lite på ämnet.
Americas Next Top Model, vad har dom gjort?
Paulina? Vart är Twiggy ?
Paulina är elak och wannabe Tyra. Punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0