Forgive And Forget

2009 is here!

Jag är hemkommen från Västerviket.
Okej, jag har varit hemma en bra stund.

Vi hade ett chillt firande.
Få människor, flera omgångar Guitar Hero,
lite jag har aldrig, sällskapsspel, skålande,
allmänt mysigt. Precis som det ska vara.

När det kommer till nyårslöften bestämde vi
oss för att börja morgonen 2009 med att
bryta alla traditionella som var och varannan mäniska ger,
börja träna, äta nyttigt, ta tag i livet.

Frukost i sängen för att dra ut på morgonen maximalt,
frukosten bestod självklart av glass och choklad.
Till detta hade vi en b-rysare som inte gav oss något vettigt.

Jag är nöjd med den nya starten.
Nu måste jag skriva riktiga nyårslöften.
Jag vet att jag bryter dem, men man ska tydligen ha sådanna.

Kanske slänger upp en bild eller två från kvällen.
Jag är trött dock, så det återstår att se.

Tydligen har mitt rum varit utlånat i natt.
Tur att det ser ut som ett bombnedslag.
Jag skäms, faktiskt!

Imorgon börjat 2009-städningen!



Kommentarer
Postat av: Vicke

lycka till med dina löften


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0