Somebody Told Me

Fyrtio längder, en kilometer, trettio minuter.
Ni ska veta att simma kan jag.
Att jag var helt slut och ont överallt behövs inte nämnas.

No such thing as godis har inte heller funnits dagen i ära.
Allt eller inget, right?
Sallad till middag och vindruvor till tv-tittandet.
Jag kanske har en chans till mitt mer eller mindre
oseriösa nyårslöfte. Beach nollnio, ingen omöjlighet.

Detta om jag fortsätter i samma anda vill säga.

Nog talat om detta.
Jag fick syn på en film under Let's Dance pauserna
som kändes bra. The Longest Yard, eller Benknäckargänget hette den väl.

Ska ge den en chans nu.

Nightinight.



Kommentarer
Postat av: Vicke

det var bra jobbat, simma är det bästa man kan göra för kroppen sin

2009-01-24 @ 09:03:11
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0