Pretender

Okej, mitt städande gick lite out of control.
Efter en timme eller två tänkte jag,
Vad tråkigt rum jag har!
Det slutade i ommöblering som nu i sin tur
består av en hel del smarta idéer som
får stora konsekvenser.
Exempel, jag tyckte det verkade smart att
bättra på färgen på vissa ställen,
nivet gamla tavelhål osv.
Det slutade i att jag vart tvingad att måla en
hel vägg på sisodär 1,5 x 2,3.
Jag börjar ångra min smarta idé.
Eller så skyller jag på att jag valde fel vit färg.
Matt eller omatt, det spelar tydligen större roll än man tror.

Nej, nu börjar the fun part.
Allt krimskrams står på golvet, tavlorna ligger på sängen.
Här ska fixas!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0