Homesick At Spacecamp

Mitt rum är snart i toppskick.
Jag är nöjd.

Kanske ska bjuda på en liten bildserie sedan.

Jag har Mamis dator för tillfället, så
vi får se när det blir.
Jag måste ha tillgång till lite program på min
egen dator för min plan ska fungera.

Anyway, mitt Fall Out Boy maraton börjar
lida mot sitt slut. Jag får fixa mig en ny artist
till fortsättningen av kvällen.

Det är mat snart också, så det passar bra med byte.
Emil och Josefine firar ett halvår, så dom har
beställt flashig mat.

Vi får se vad det blir.


Later!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh. jag har bytt rum hos mamma nu :)

Så snar t ska jag börja måla där och allt ^^

så spännande och kul !

2009-01-26 @ 17:25:21
Postat av: Josefine

Det var mycket gott! :)

2009-01-26 @ 20:31:39
URL: http://josefinesandstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0