Always, All Ways

Har man lyckats separera verklighet och fiktion
när man trash-talkar motståndarlaget då man spelar Wii?
Jag börjar tveka lite smått efter Emils och min match förrut.
Dock krävs det att säga att vi kicked ass. Wii-spelet hade ingen chans.

Tänkte sova en sväng.
Normal tid inatt.

Sis ville att jag skulle skriva om henne.
Hennes ord är min lag.
Jag vet inte vad hon förväntar sig dock.

Vi gör det lätt.
Vi har känt varandra i över tio år.

Sisters don't fight.
They are forever.


Kommentarer
Postat av: Sis

HiHi FnIzZaH loLiZh

2009-01-04 @ 22:59:58
Postat av: Vicke

ja, nu har du ju skrivit om henne

2009-01-05 @ 09:26:44
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0