GET ME OUT OF THIS PLACE.



Och veckan börjar bra? Jotack.
Varriation i vardagen finns inte riktigt.

Men, jag väl outa mina känslor om
The Almost nya, Monster Monster.

Går verkligen inte klaga.
Lite lugnare, annat tema
än Southern Weather.

Lame:a låtnamn i jämnförelse också.

Men, positiva ska man vara i jultider.
Och jag skulle verkligen inte tacka nej
till ett ex av denna.
Eller Aaron heller för den delen.


Men, ja, Spotify it eller något.
Ni kommer inte ångra er.


Lite Hassle klarar man ju inte dagen utan heller.
Och Dashboard Confessional. Ny, underbar låt.
Belle Of The Boulevard, men den har jag ju postat redan.


Slut på musiktjaffset.
Nu ska jag sova.
Det vill säga inte sätta mig vid PS.


Nightinight.

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Man glömmer väl ändå inte Veronica Maggio heller.. eeellleeeer? :O

2009-12-22 @ 11:49:50
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0