Grand Unification

Jag är en vänlig människa.

Ett; jag går med på att lunchavlösa hälften av ALV's öppna
butiker för att underlätta det för högre uppsittande människor.
Två; För att klara föregånede måste receptionen stängas.
Det vill säga, inga broschyrer är tillgängliga.
Jag har därför fixat ihot ett litet kit med broschyrer på alla
språk som jag låter stå ute under tiden jag lunchavlöser.
Tre; Jag tycker synd om människor som jobbar sent varje dag,
detta resulterar i att jag erbjuder mig att jobba deras pass.
Fyra; Jag erbjuder högskolestuderande besökare hjälp med
internettillgång så att de ska klara av morgondagens analyser.
Detta slutar i att jag går fyrtio minuter över min övertid, det
vill säga totalt två timmar och fyrtio minuter totalt.

Allt detta har jag gjort i dag, positiv, extremt gullig mot barnen,
utan lunch över huvudtaget! Alltså, cred till mig att ha klarat detta
två knäckebröd till frukost, ett äpple mitt på dagen och
endel godis som komplement för blodsockerfall.

Jag förtjänar sömn och nya avsnitt av Andra Avenyn.
Plus att det faller så bra att Desperate Housewives börjar inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0