There Is More To This, I Know.

Honey, I'm home.

Kalmar har väldens bästa shoppingfilosofi,
fyll en kasse för fast pris.
Sis och jag gick ihop och tog trehundrakronors-kassen,
så ny är jag rik på fina muggar, ljughållare, krukor och
så vidare. Kan kanske fixa till ett par bilder imorgon.

Kläder?
Njae, inte så mycket av den varan.
Två tröjor, storlek oversize!
Okej, dom är inte oversize på det sättet,
men vi hade fruktansvärt kul åt hela grejen.
Tänk basröst, felbetoning och riktig crappig engelska.
Ovörsajs!
You had to be there, I guess.

Vi tog en fika, chailatte of course.
Tog en tripp till Ikea,
åt lovely kinamat med mindre trevlig personal, 
ja, girly stuff, massa prat skratt och larverier.

Det är tur jag har någon att vara arbetslös med.

Nu har jag fixat min andra chailatte för idag med
nyinköpt teklämma, löste och mjölkskummare
och väntar på att Gossip Girl avsnittet ska bli klart.
Sedan ska jag sova!

Migrän har jag också,
och feber tydligen.
Jag känner mig ändå friskare än igår.
Vi får se var natten tar mig.

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0