Hit The Planes Down

Efter SpringBreak -06 har jag utvecklat något av en fågelfobi.
Denna fobi sattes på prov idag.
Så, here's the story.
Jag sitter och läser helt ostört.
Plötsligt hör jag dethär äckliga ljudet av vingar som
flaxar, så, panik! Jag springer ut ut receptionen och hyperventilerar, typ.
Anyway, det hemska djuret hoppar in på kontoret
och flaxar runt, jag, som fortfarande är i panik,
springer in igen och stänger in honom.
sen kommer ytterligare ett problem, kontoret har saker som
jag behöver ofta, dator, telefon, pärmar och så vidare.
Så fågeln hoppar tillslut in på lagret och jag är snabb att stänga dörren.
Men, jag är ju inte en hatisk person som skulle lämna han därinne
utan jag ringet till Kristin, men, nej. Hon kunde inte hjälpa mig.
Sen kom Carro istället och räddade min dag.

Dock tar det inte slut där, utan fågeln kommer in tre gånger
till under eftermiddagen och skrämmer livet av mig.

Jisses alltså.
Nu vet ni vad jag håller på med om dagarna.

TV?
Eller fortsätta städa?

Mami har köpt ramar till mig.
Alla som har varit hos mig vet att jag
har en thing för ramar.
Så, ja. Nästa projekt.

Jag har många projekt pågång.
Det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0