Someone Do Something

Nu har jag plans,
jag behöver det.
Imorgon, qualitytime med Mormor och Morfar.
Onsdag, diverse ärende som kräver att jag befinner
mig i Hultsfreds Centrum. Därefter åker Sis och
jag till Huskvarna på föreläsning. 
Torsdag, ännu mer kvalitetstid med Sis.
Fredag, suggestions? Sara?

Nu ska jag skura mitt golv.
Umgås lite med min kära musik
som har alldeles för lite utrymme
i min vardag nowdays.
Men, Grey's är spännande såhär i sluttampen.
Fast jag måste ha något till ikväll.

Detta är vad jag kämpar för.
Småsaker, det får större saker att verka mindre.

Kommentarer
Postat av: Ziz

HAHAHAHHAH SLUTTAMPEN !!!!!!!!!!!!!

2008-09-22 @ 21:35:51
Postat av: Sara

hahah huskvarna där har ja varit några gånger (hehe)

2008-09-22 @ 21:44:06
URL: http://sonnermyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0