It's Looking Like Another Breakdown

Nu får det väl ge sig!
Jag blir bara tröttare och tröttare,
jag får nog erkänna för mig själv att jag
håller på att bli sjuk.
Men, lucky me, ingen sjukdom
under studentmånaden, ingen
under sommaren, ingen på jobbet.

Det är väl på tiden nu.
Det blir nog en tidig kväll.
Jag måste bli fit for fight
för ja, saker.

Jag har lite projekt pågång.
Jag är ju delvis arbetslös, jag behöver
projekt att underhålla mig själv med!

Ett, fixa min garderob, en gång för alla!
Två, rensa alla kartonger med gamla kläder.

Detta kommer ta en evighet.
Jag är redo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh. rensa garderob och tradera ut massa things.

det måste göras hos mig med ! :)

2008-09-03 @ 15:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0