It's Far Better To Learn

För att ge er någon som helst uppfattning
om vad min dag gick ut på.

Ett par Grey's avsnitt på morgonkvisten.
Lite omsovning.
Heroes för full rulle.
Tvingades att gå upp ur sängen för mat.
Fortsatte Heroestittandet.
Bytte våning på huset och satt mig i soffan.
Nu ska jag sova.

Jag kan ju erkänna att vi har sjukstuga här hemma.
Emil har hosta, feber och allt det, Mami är allmänt opepp,
och sedan jag. Ja, hemligtheter om hur jag mår.
Te, halstabletter och andra piller är det som gäller iallafall.
På måndag kan jag erkänna att jag egentligen är sjuk.

Imorgon tar vi regnvädret med ett leende och
överlever dagen i ett crowded Vimmerby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0