When All Is Gone And Still Just Begun

Slapp dag, indeed.
Jag funderar på att kolla på Spiderman
i min ensamhet ikväll. Den gick väl på tv?
Mami överger mig för Vimmerby, jag antar
att the lovebirds kommer senare, men vad gör
dom mig för nytta?
Jag ska ha en me-night helt enkelt.

Fixa mig någort musikmaraton till dess kanske?
Jag måste fixa ihop lite mer musik. 501 låtar
är inte godkänt. Tips?

Sista saken, Idol! Vad tänker ni med folket?
Hur kunde ni? Nu hoppas jag för allt i världen
att mannen släpper lite skivor så ni inte
har gjort complete fools of yourselves och skickat
hem programmets stora begåvning!

Kommentarer
Postat av: madde

mm, det va fel att han åkte. anna ska ut :P <33

2008-11-15 @ 17:14:54
URL: http://madsy.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag menar så.

Robin E är en begåvning, hallå?! ^^

Johan kan inte sjunga, han ska ut ^^

2008-11-15 @ 18:52:46
Postat av: SIS

fy faan för idol . eller svenska folket !

Alice, kevin + Robin skulle fightas om finalplatserna !

2008-11-17 @ 13:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0